Total relaxation for eyes

Share with friends

اشتري قسيمتنا الإلكترونية بـ 420 جنيه (القيمة الأصلية 500 جنيه) واحصل على جهاز مساج للعيون ماركة Breo من Stressa Healthcare. للحصول على الجهاز برجاء الاتصال على: 01223366802 أو cs@stressahc.com. هذا العرض متاح من خلال التوصيل فقط). هذا العرض ساري لمدة شهر من 10 يناير وحتى 9 فبراير، 2013.
  • يمكنك شراء حتى 5 قسائم إلكترونية 
  • لا يمكن استرداد قيمة القسيمة الإلكترونية نقداً ويمكن استخدامها مرة واحدة فقط خلال مدة العرض (من 10 يناير وحتى 9 فبراير، 2013)
  • التوصيل داخل القاهرة مجاناً

مع عرض النهاردة من Breo استمتع بجهاز هيساعد عينيك على الاسترخاء! جهاز iSee310 لمساج العيون بيستخدم ضغط الهواء والسخونة لتدليك منطقة العين والعضلات المحيطة بيهة واللي بيساعد على الاسترخاء.

جهاز الـ iSee310 تم تصميمه بدقة عالية وبيقوم بالتركيز على تحسين صحة العينين. مع ريموت كونترول سهل الاستخدام جهاز المساج هيكون استخدامه رائع بعد يوم عمل مرهق وهيساعدك على إراحة عينيك من التوتر الناتج عن النظر إلى شاشة الكومبيوتر طوال اليوم.

بتقوم موجات الأشعة التحت الحمراء مع ضغط الهواء بعمل تدفئة خفيفة وتدليك لمنطقة العينين لتحسين الدورة الدموية فيها دة غير إن جهاز الـ iSee310 بيستخدم نقاط الضغط المستوحاه من الطب الصيني لتوفير مساج رائع لمنطقة العينين والجبهة.

من خلال تغيير نمط المساج، جهاز الـ iSee310 بيقوم بمحاكاة حركة أيدي شخص متخصص في المساج ودة بيساعد على الاسترخاء وتحسين قدرتك على النوم وكمان صحتك العامة.

لمزيد من المعلومات عن جهاز Breo لتدليك العيون برجاء زيارة: http://goo.gl/4WRCh ولمزيد من المعلومات عن Stressa Healthcare برجاء زيارة صفحتهم على الفيسبوك: 

B2B EGypt

We provide you with a group of services that guarantee best added value to your corporate,website,company classification,system.Through proffessional experienced team members.

© 2009 Offers & promotions. All rights resevered. Designed by B2B Egypt